(nem is)Függök

Nos, tény, hogy az utolsó két napomról nem írtam semmit, de végigcsináltam a hetet, csoki és húsmentesen. Azt nem tudom, hogy annak mi az oka, hogy a két utolsó napról nem írtam (nem igazából emlékszem, hogy mit is ettem). A hús már a végére hiányzott, de meglepő módon azóta nem is ettem édességet, leszámítva azt az egy darab cukorkát, amit ajándékba kaptam tegnap. Nem volt vészes ez az egész, bevallom, könnyített a dolgomon a kánikula is, annyira nem éhezem, mint télen bármikor. Az tűnik fel, hogy hamarabb jóllakok, kevesebb adagokat eszem. Amúgy a ruháim is kényelmesebbek valamivel. Energikusabbnak nem mondanám magam, biztos ahhoz több időre lesz szükség. A zöldségek és a gyümölcsök eléggé ízlenek, viszont még otthon ettem egy joghurtot, az nagyon édesnek tűnt. Minden, ami édes nagyon annak tűnik: a dinnye, az ízesített vizek, a müzliszelet. Most menzakaját ebédelek két hétig, meg mellette gyümölcsözök. Szerintem annyi vizet iszom, mint egy teve. Ma a kér kedvenc fagyizónk mellett is eljöttünk, de igazából meg sem kívántam a fagyit, csak valami hideget. A reggeli gyümölcsöket nem sikerült megenni, szóval a málna összenyomkodva fagy éppen, az lesz ma fagyi helyett. Otthonról hoztam elég eleséget vacsorára, úgyhogy hálistennek nem kell főzni se. Nem fogadkozom, de ősztől szerintem visszatérek rendesen a piláteszhez, heti kettő, intenzíven. És igyekszem nem visszafüggni a csokira, ez persze mostani állapotomban elképzelhetetlennek tűnik, mert most egy csíkot sem bírnék megenni. (Vettünk ma kekszet, még nem kóstoltam meg, de gyanakszom, hogy az is túlontúl édesnek tűnne). Szóval nem bánok semmit sem. Azzal együtt, hogy néha picit megkordult a hasam, és csak ténferegtem otthon valami rágnivaló után, teljesen megérte. :)