Függök.3.

Tudom, elmaradtam egy nappal, de most azonnal pótlom, nem, nem adtam fel, nem faltam fel bánatomban hat tábla oreó milkát. Tegnap hajnal 5-is egyáltalán nem aludtam, köszönhetően a rám törő bőgés és önsajnálat rohamnak (jótanács egy visszaesőtől: ne vájkáljatok a múltatokban, ne olvassatok vissza egy-két-három éves bántó íméleket. SOHA.) Szóval fél hat körül elszenderedtem, ellenben eszembe jutott, hogy anyának a lelkére kötöttem, hogy 9-kor keltsenek fel, mert valamelyik nap a kukoricapehely és az a pufikenyér is kicsit avíttnak bizonyult, és hát jó volna új. Gyorsan megírtam hát az üzenetet, hogy ha nem akarják, hogy vérengző zombivá váljak, ne keltsenek fel.Mondanom sem kell, hogy így a reggeli megint elmaradt (szégyen rám), és délben keltem arra, hogy vérzik az orrom, melynek részletezésében hadd ne merüljek el, akivel megesett már, tudja, mennyire gusztustalan, és mennyire unalmas a csap fölött csöpögtetni fél óráig, óráig. Szóval délben kivergődtem, vendégeket vártunk, apa jókai bablevest főzött, én meg azon tanakodtam, hogy vajon ehetek-e belőle. Aztán úgy döntöttem, hogy igen. Megettem két pogácsát, aztán nekiláttam végre a franciának úgy komolyan. Istenem, hogyha tanácsot adhatnék az x évvel előtti önmagamnak, azt mondanám, hogy Tanulj nyelveket, amíg ingyen van! Szóval most egyedül szándékozok megküzdeni ezzel a nyelvvel, ami szerintem kb. a világ legszebb hangzású nyelve (a tesóm utálja :D ). Dalokkal igyekszem inspirálni magam, igazából elég izgalmas feladatnak tűnik. A bevált innivaló nekem egyébként a mentás-citromos víz, menta mindig van itthon, anyukám folyton szárítja a bormenta/fodormenta/narancsmenta, meg a fene tudja milyen menta kombóját, imádom. Már nem volt kedvem „normálisat” enni, úgyhogy négy darab békrollszt ettem még (békönöset, nem tudom, ez csalás-e :DD). Este aztán együtt ettünk a levesből, én nem ettem kenyeret, meg a virslit, amit amúgy sem szeretek, átgórtam apához. És még kettő pogit megettem. Már nem pusztultam el az éhségtől, a csoki valójában nem is hiányzik. Annyira nagyon a hús sem, mindjárt nekilátok a mai menünek, vár a feta. :) Este írom a mai fejleményeket is, teljesen izgatott vagyok! (Értelemszerűen tegnap nem fotózgattam, úgyhogy besűrítettem egy tálcára a tegnapi összest, ma reggel)

 

11701186_10206083998891057_280228084883256236_n.jpg